STILTEWEEKEND

Verlang jij naar (nieuwe) richting in je leven? Verlang jij ernaar om de stem van God te verstaan? Om antwoorden te krijgen op vragen? Verlang je ernaar om even helemaal stil te zijn, los van de drukte van elke dag? En verlang je naar een nieuwe vervulling met de liefde van Jezus? Ga dan mee op het Jireh stilteweekend.

Tijdens het Jireh stilteweekend worden we stil voor God, zodat Hij de ruimte krijgt om te spreken en om (nieuwe) richting te geven in ons leven.

Na Zijn doop ging Jezus veertig dagen de woestijn in om aan de voeten van Zijn Vader te zijn.  Het is goed om, in de hectiek van het leven, even helemaal stil te worden.  Onze ziel tot rust te brengen aan de voeten van de Vader.
Dat is wat we in het stilteweekend gaan doen.

Praktische informatie:
locatie: De Wittenberg, Zeist
Aanvang: vrijdag 8 november 16.00 uur
Einde: maandag 11 november 10.00 uur
Kosten: € 300-, p.p.

Inbegrepen:
Drie overnachtingen (inclusief bed- en badlinnen) - drie keer ontbijt -
twee keer lunch - drie keer diner - koffie en thee.

Voor een impressie van het vorige stilteweekend klik hier.

Neem je Bijbel en eventueel een boek mee. Telefoons blijven dit weekend thuis. Een telefoon is vaak een afleiding van de stilte en van God. Daarom zijn telefoons dit weekend niet aanwezig. We nemen een (nood) telefoon mee. Het nummer van deze telefoon kun je doorgeven aan de thuisblijvers, zodat zij in geval van nood contact kunnen opnemen.

Vul onderaan deze pagina het formulier in om je aan te melden voor dit stilteweekend. Je reservering is definitief als je daarover mail krijgt van ons.

Aanmeldingsformulier Stilteweekend 8-11 november